إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 14 يوليو 2010

فاكر الاغنيه دى

كل واحد و هو صغير كان ليه اغنيه بيفصلها بيحبها
زمان و انا صغير ( حتقولوا منتا صغير ) لا قصدى لما كان عندى 10 سنين كده
كان فيه اغنيه كارتون بيتيجى على القناه الاولى و التانيه بتاعه راجل و ست راكبين عربيه بحصان سايقها أسطى حد فاكرها

و هى عباره عن محاوره بين 3 افراد
سيده
ورجل مرافق ليها
و الاسطى صاحب الحنطور

الـجوز الـخيـل
------------------
الاسطى
الجوز الخيل والعربية
انغامهم كلها حنية


السيده
سوق يااسطى لحد الصبحية


الاسطى
على راسى ياهانم وعـنيا


السيده
الاسطي عاجبني يا ماحلا غـناة
والدنيا يا روحي ماهيش سايعاه
فرحان بالخيل اللى مهاوداة
وحياته فى الدنيا هنية
سوق ياسطى لحد الصبحيه


الاسطى
على راسى ياهانم و عنيا


الرجل المرافق للسيده
ان شد السرعة بايده يمين بيحودوا زى البنى ادمين
وان شد شمال


الاسطى
برضك فاهمين


الرجل المرافق للسيده
قايمين بواجبهم وشوية
سـوق يا سطى لحد الصبحية


الاسطى
خدامك انا والعربية
الجوز الخيل..والعربية
انغامهم كلها حـنية
يشـتغلوا عليها الالاتية
وانا سايق الخـيل والعربية


السيده
سـوق يا اسطي لحد الصبحية


الاسطى
علي راسي يا هـانم وعـنيا


السيده
علي واحدة ونص الخـيل مـاشيـين


الرجل المرافق للسيده
وانا اغني واقول ياليل يا عـين...يــــا عـيـن


السيده
سـوق يـا اسـطـي لـحـد الـصـبـحـيـة


الاسطى
علـي راسي يـا هــانـم وعـيـنـيـا


الاسطى
الجوز الخيل..والعربية
انغامهـم كلها حنية
يشـتغـلـوا عـليها الالاتـيـة
وانا سـايـق الـخـيـل والـعـربـيـة


السيده
سوق يااسطى لحد الصبحية


الاسطى
على راسى ياهانم وعـنيا


الرجل المرافق للسيده
سوق يااسطى لحد الصبحية

الاسطى
خدامك انا والعربية

يارب تكون عجبتكم

و لمشاهده الفيديو
مرفوع على اليوتيوب على الرابط ده

لمشاهده فيديو الاغنيه

http://www.youtube.com/watch?v=70v5M0uwYC4

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق