إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 8 يوليو 2010

لما قبلتها يوم و انا ماشى


مش عارف على الرغم من ان الاغنيه دى نازله بقالها اكتر من خمس سنين تقريبا لكن بحبها اوى و اللى ميعرفهاش دى بتاعه فريق واما فى تانى شريط ليهم ن مش عارف بحب الاغنيه جى جايز عشان حاسس انها واقعيه ، حبيب ساب حبيبته او العكس ، فى مره و هو ماشى فى الشارع قابلها اتردد انه يسلم عليها و لا لاء يكلمها و لا لاء ، و اخد قراار انه يسلم عليها و قرب و مد ايده و عينه جت فى عينهيها تجاهلته و مشيت اسيبكم مع كلمات الاغنيه


لما قابلتها يوم وانا ماشي
قلت ياريت اليوم ده ماجاش
كان شيء صعب عليّه حقيقي
اعمل نفسي مابعرفهاش

يومها ماكناش بس اتنين
كان ناس تانية كتير ماشيين
كنت ساعتها في عز الحيرة
لحظة وعدت زي سنين
قلت انا حمشي قوام طوالي
واعمل نفسي مخدتش بالي
بس ازاي يجي يوم واتنكر
من اللي زمان كان كله امالي

هي اكيد كان راح تتألم
لو عديت من غير مااتكلم
وعشان كده انا خدت قراري
لما تقرب اقف واسلم

ضاع من قلبي اللي مخوفني
لما شافتني وقلبها شافني
اتبسمت ومديت ايدي
عملت نفسها ولا تعرفني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق