إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 27 يوليو 2011

كفايه بعاد -بحر ابو جريشه

مش عارف عارفين البحر ابو جريشه و لا لاء لكن هو مغنى نوبى عمل شرايط كتير من سنه 1980 ل 1995 تقريبا دى اغنيه اسمها كفايه بعاد فى البدايه بيقول موال من غير موسيقى و بعد كده بيدخل على الاغنيه الكلمات و الالحان عبد العزيز زين العابدين



الموال :
يا حبيبى يا حبيبى
كفايه بعاد كفايه فراق
كفايه
انا مشتاق كثير يا حبيبى
فى دربى انا مشتاق
و الزمن فراق
يا حبيبى يا حبيبى
كفايه بعاد كفايه فراق
كفايه كفايه
انا مشتاق كثير يا حبيبى
انا تايه فى دربى مشتاق
و الزمن فراق
كفايه بعاد كفايه فراق
كفايه كفايه

كفايه بعاد كفايه
خليك على طول وايايا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا يسأل فينا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا تسأل فينا
صابرين و الشوق كوينا
اسمع يا حبيبى ندايا

قرب هنا يا حبيبى اوعاك تبعد يوم
اه من نارى و لهيبى
عنيا ما شافت نوم
دايما فكرى انا فيك
بالاحلام بناديك
دايما فكرى انا فيك
بالاحلام بناديك
تعالى الله يخليك
الحين صبحت دنيانا

كفايه بعاد كفايه
خليك على طول وايايا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا يسأل فينا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا تسأل فينا
صابرين و الشوق كوينا
اسمع يا حبيبى ندايا

ده الطير اللى معدى و مسافر لحداك
رسايل حبى يودى
مشتاق لرؤيم
و رسايل مكاتيب حملتها العصافير
فيها غرامى دليل
يحكى احلى حكايه

كفايه بعاد كفايه
خليك على طول وايايا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا يسأل فينا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا تسأل فينا
صابرين و الشوق كوينا
اسمع يا حبيبى ندايا

ابكى بروحى و قلبى
يا غايب عنى بعيد
يا قاسى بعادك
وحدى و نيران قلبى تقيد
قتلنا الاشواق
لحنانك مشتاق
و شوف لعذابى نهايه

كفايه بعاد كفايه
خليك على طول وايايا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا يسأل فينا
سنتين واقفين على المينا
سنتين و لا تسأل فينا
صابرين و الشوق كوينا
اسمع يا حبيبى ندايا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق